Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення товарів належної якості за рахунок покупця - 14 днів після отримання. В разі браку або відправлення не того товару - зворотна доставка за рахунок магазину. Незначні відмінності кольору (тони) залежать від налаштувань монітору і не вважаються браком. Ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо товар: • не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. д.; • повністю укомплектований, збережена фабрична упаковка; • збережені ярлики і заводське маркування; • зберігає товарний вигляд. Магазин може відмовити в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у Переліку, затвердженому постановою КМУ від 19.03.1994 року № 172. Претензії щодо недостачі або шлюбу приймаються згідно з вимогами законодавства за умови: • складання відповідного акта при отриманні огляду товару; • повідомлення магазину про недостачу, шлюб і т. д. в день отримання.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.